ПОРЯДОК НАДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ ТА ПРЕТЕНЗІЙ
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:
Україна,45000, м.Ковель вул.Володимирська ,97-А
Графік роботи: пн-чт з 08:00 до 17:15. Пт з 08:00до 16:00 | сб, нд – вихідні дні.
Або на електронну пошту office@kovelteplo.org.ua; або за вказаним на сайті номером телефону у розділі Контакти.
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.
- 20.11.2024 Оголошення!
- 18.10.2024 Про готовність до сезону
- 16.10.2024 16 жовтня у Ковелі розпочинається опалювальний сезон 2024-2025 р.р
- 10.10.2024 ПТМ «Ковельтепло» запрошує на роботу
- 02.10.2024 Тарифи ПТМ Ковельтепло для населення залишаються незмінними
- 19.09.2024 Оголошення !
- 19.09.2024 Оголошення!
- 17.09.2024 Оголошення!
- 13.09.2024 Оголошення про припин.под.ГВП - Володимирська,85, Заводська,27а в звязку з заповненням
- 29.08.2024 Оголошення !