ПОРЯДОК НАДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ ТА ПРЕТЕНЗІЙ
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:
Україна,45000, м.Ковель вул.Володимирська ,97-А
Графік роботи: пн-чт з 08:00 до 17:15. Пт з 08:00до 16:00 | сб, нд – вихідні дні.
Або на електронну пошту office@kovelteplo.org.ua; або за вказаним на сайті номером телефону у розділі Контакти.
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.
Важлива інформація
Новини
- 26.07.2024 30 липня, три котельні зупиняться для проведення планових ремонтних робіт
- 19.07.2024 24 липня котельні відновлять роботу
- 04.07.2024 З 09 липня, дві котельні, що обслуговують мікрорайони «Сільмашу» та Володимирської, зупиняються для планового ремонту
- 04.07.2024 10 липня котельня по вул. Вітовського, 22 відновлює роботу після планового ремонту
- 28.06.2024 02 липня чотири котельні відновлюють роботу після планового ремонту
- 21.06.2024 У вівторок , 25 червня, дві котельні по вул. В. Кияна, 48 та вул. В.Кияна, 82 зупиняються для проведення ремонтних робіт
- 19.06.2024 20 червня котельня по вул. В. Кияна, 49 відновлює роботу після планового ремонту
- 06.06.2024 У понеділок, 10 червня, котельня по вул. Вітовського, 22 зупиняється для планового ремонту
- 06.06.2024 05 червня котельня відновлює роботу після планового ремонту
- 06.06.2024 З 03 червня по 02 липня чотири котельні зупиняються для проведення ремонтних робіт